dotaz paralelni romka ??

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Srpen 21 14:45:50 CEST 2007

On Tue, 21 Aug 2007, Ondra OK1CDJ wrote:

> Ahoj vsem, potrebuju vyresit olvladani 4 relatek pomoci 3 tlacitek dle
> pravdivostni tabuly. Na diodovou matici to uz moc neni :-(

Ma byt nejaky stav pri nejakem zmacknutem tlacitku nebo si to ma
i pamatovat posledni zmacknute i kdyz uz neni drzene ?

> Existuje dneska neco  4bitovou paralelni romaka (driv se pouizvalo
> MH74188) nebo nejake hodne male hradlove pole (8 vyvodu ais tak) ??

MH74188 snad existuje porad ne ? Sice bastila asi 100mA.. Taky tam muzete
dat meco jako MH74151 (dekoder 3bit na 1z8) a na vystupy dat diodovou matici
co a jak potrebujete...

> Potrebuju aby to bezelo nejlepe ve statickem rezimu (nechce se mi tam
> davat zadny procesor i kdyz by to bylo asi nejjednodussi) a bude to
> umisteno v prostredi kde je  hodne VF (ve stinene krabicce
> se stinenymi privody). Takze aby to bylo hodne odolne a nenechalo se to
> jen tak necim rozhodit. Mate nekdo napad jak tohle resit??

No prece procesorem :-) Navic si tam muzete naprogramovat i osetreni
zakmitavani tech kontaktu..