Z ceho napajet stejnosmerny motorek 24V/250W?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Srpen 20 22:26:45 CEST 2007

...chtěl jsem ještě napsat, že i ten zdroj 24V/10A se dá koupit
hotovej, no ale asi stejně nebude za pár korun.

Abych nezapomněl, PC zdroj má GND spojenou s PE, na to bacha, jestli
je budete spojovat do série.

P.K.