adresy COM portu pod WXP

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Pondělí Srpen 20 20:32:29 CEST 2007

Diky vsem za odpovedi.  Komunikuji taky s dodavatelem programu ( je to
obsluzny program k regulaci topeni ETATHERM) a zda se, ze je to opravdu
napsano tak, ze
pristupuji primo do registru 16540 bez funkci DOSu. Takze problem asi nebude
jen v adresach ,
ale i v tom, jak je to napsane.  Myslite, ze by mohl pomoci nejaky ten
"Emulator portu",
 nebo jak se to jmenuje ,kterym se da na porty i pod WXP chodit primo ?
Slo by pak adresy nejak premapovat ?
  Sam jsem naopak kdysi napsal nekolik programu v Turbo Pascalu, ktere pro
 RS 232 pouzivaji funkce DOSu a pod WXP to normalne chodi, az se divim, jak
je to stabilni.
 Bazarovy pocitac si porizoval nemusim, mam dva doma chci se jich zbavit.

Diky za pripadny odkaz na ten "Emulator hardware ", pokud ho nekdo mate.