Chorvatsko a internet

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Srpen 20 12:55:03 CEST 2007

Díval jsem se na T-Mobile HR, předplacenky tam jsou pojmenovaný jako Simpa.
Mělo by stačit koupit kartu, nabít kredit a 100kB stojí 5,98 Kuna (cca
24Kč). T-Mobile má skoro všude 3G, takže to až tak pomalý není, i když
netuším, jestli 3G poběží i na předplacence. Co jsem se díval, tak nabízí
kartu Simpa Start za 100 Kuna, která je na těch 100 Kuna nabitá, snad by
měla stačit, případně zajít do nějaké prodejny TMO, v každým větším městě
bude...
Případně zkusit zapátrat i u ostatních operátorů:
www.t-mobile.hr
www.vipnet.hr
www.tele2.hr

Čest práci a rukám klid!