32bit MCU za cenu PIC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Srpen 20 12:49:30 CEST 2007

Musim to jeste nastudovat, ale bohuzel jak se na to tesim, tento tyden
mam jinou praci a vzdycky kdyz skoncim, akorat tak odpadnu. Dnes treba
ve 4 rano, po praci cely pres vikend. Takze na dotazy na mne je v tomto
jeste prilis brzy, o tech cipech vim zhruba tyden a to jen nahodou.

Pred delsim casem jsem si zrusil i vikendy a dovolene, pac jsem zlej
kapitalista a musim se poradne vykoristovat, takze bych jednou radeji
uvital se ptat druhych, nez to lamat do hlavy mezi prvnimi (myslim tim
mezi prvnimi uzivateli z rad beznych smrtelniku) ;).

Mam na ceste nejake LM3S101, to jsou ty nejmensi za cenu neco pres $2.
Kdyby je nekdo taky chtel, mohu jich nechat dovezt vice, jen do toho
poctu budu muset rozpocist cenu te zasilky, coz pri malo kusech muze
znamenat klidne i zdvojnasobeni ceny, ale nepredpokladam, ze by ta cena
i tak nekomu ublizila - je to stale jako si koupit PICku ;).

--
Jiri Bezstarosti