Zaruka na sluchatka KOSS

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Srpen 20 12:30:44 CEST 2007

S výměnou není problém, stačí poslat a oni to vymění. Pokud se už daný model
nevyrábí, pošlou místo něho nejbližší podobný model.
Já už jsem takto měnil Koss The Plug asi 3x a slyšel jsem, že si někdo Kossy
přejel autem, tak jim to "smetí" poslal v krabici a došly mu zpět normální
sluchátka...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death