32bit MCU za cenu PIC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Srpen 20 11:51:27 CEST 2007

Nicneme ted jsou to zajimave chipy za zajimave ceny a za nejaky casek uz
to bude jedno, protoze to uz nebude jediny vyrobce Cortex-M3, jako
doposud a mit je v ruce se bude hodit v kazdem pripade.

Dopadnout to muze jedine dobre, protoze takova firma se bud dela proto,
aby se prodala a tim pomerne rychle zhodnotil kapital, a kdyz ne, a
nevydrzi to, to zajimave z ni s velkou pravdepodobnosti nekdo koupi ;).
Takze ty chipy jsou tady a jestli budou mit za nejaky casek jine logo,
to nemuze byt problem, kdyz maji dnes logo bez delsi historie. Navic
maji architekturu od ARM, takze moc nehrozi, ze se clovek nauci neco,
cehoz znalosti by mu k nicemu nebyly v pripade nezdaru te firmy. Asi
tak, jako znalost x51 nemuze nikdy skodit ;).

Vsechno jsou to ale jen me dohady, kazdy si muze pochopitelne udelat
nazor svuj.

--
Jiri Bezstarosti