stabilizátora z 230V na 5V na VF čas»

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Srpen 19 15:12:20 CEST 2007

Zkontrolujte zeme, zkuste je vsechny naprosto ciste pripojit jen k
jednomu bodu.

Co jsem chtel rici ? Nez budete se vsim v konci, porozpojujte v zapojeni
vsechny zeme, vemte kus dratu a vsechny ty zeme svedte do jednoho bodu.
Kdyz ani tohle nepomuze, pak teprve prichazi cas k jinemu reseni.

Ale jinak jste zde napsal velice malo k tomu, abychom mohli neco
posoudit. Je to propojene jeste s nejakym dalsim zarizenim, nebo to je
vsechno a je to jen zivene ze site bez pripojeni kamkoli dal (prikladem
"stenice") ? Muzete nam ukazat, jak mate zdroj bez trafa reseny, tedy
schema ?

--
Jiri Bezstarosti