stabilizátora z 230V na 5V na VF časť

Spolocnost Market.sk mail@market.sk
Neděle Srpen 19 13:03:38 CEST 2007

Je to asi fakt problem, stale tam nabehuje brum...
Tom

Aký odporučíte typ stabilizátora z 230V na 5V (3V) na VF časť ktorá prenáša dáta - zvuk.
Ide o veľkosť meniča - čim najmenšiu ( 1x1x3cm max – malý obdĺžnik)
Skúsil som všetky bežné zapojenia ( bez transformátora) a stále je počuť v NF časti aj brum zo zdroja.
Samozrejme ak použijem štandard – trafo tak je to čisté. P
otrebujem to čim menšie trebárs vyrobiť aj na zákazku 10-20ks... Ponúknite - poraďte.
Jedná sa o napájanie bezdrôtovej VF časti 3-6V/200mA.

--
Juro KE  mail@onicom.sk