Betaverze Eagle 5 je dostupna

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Srpen 19 11:01:33 CEST 2007

Tak jsem si to panove precetl a tady je muj navrh.

Dejte si nulovy odpor paralelne k tomu spoji ve schematu, pak muzete
spojem hybat jak libo a ten nulovy odpor nebude zavazet v tom smyslu, co
je na jeden vyvod a co na druhy, zkratka aby se to jednoduseji
routovalo. Az je to naroutovane, tak se proste jen vyhodi ve schematu
ten kus spoje paralelne k odporu a nebo ten nulovy odpor, pokud se
nakonec proroutujete i bez nej. Odpor ve schematu zustane, protoze jej
stejne potrebuji do dokumentace. Pokud pouzivate propojky z kusu dratu a
ne nulove odpory, neni snad nic jednodussiho, nez si udelat knihovnu dle
sve potreby.

Ze Vam bude vadit ten nulovy odpor ve schematu ? Naopak, ten tam musi
byt, abych kdyz se podivam na prvni pohled vedel, ze tam ta soucastka
je. A pokud je to principialni schema a ne podklad pro
archivaci/dokumentaci/vyrobu atd., pak k tomu stejne nebudu davat obraz
desky. No a pokud mi vadi jedno i druhe pro to druhe, je nejaky problem
dat zjednodusene schema pro pochopeni principu a k tomu i aplikacni ?

BTW, co mne muze vzdycky urvat, je kdyz ma nekdo naprosto bezduvodne na
desce propojky ohnute na vsechny mozne delky a to nejlepe v naprosto
libovolnem rozmeru (aby se to nedalo podle niceho a nicim ohnout) a
pokud mozno treba na celou sirku desky, at to vypada co nejhure a nemuze
to byt ani nahodou vsechno pekne rovne ;). Je zajimave, ze i deska s
propojkami muze vypadat velice dobre, ale neni uz zajimave, ze muze
vypadat desne - to uz jsem videl mockrate ;).

--
Jiri Bezstarosti