Betaverze Eagle 5 je dostupna

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Neděle Srpen 19 02:09:27 CEST 2007

Tahle funkce je ale vetsinou prave jenom zdrojem chyb.  Soucastky se
stejnym  nazvem maji
vetsinou jina cisla pinu  a nazvu vyvodu pro ruzna pouzdra. Definovani
pouzder typu SOT23 BCE, SOT23 EBC
neni nejvhodnejsi reseni, dale neustale hledani v datasheetech jestli ma
tranzistor poradi pinu BCE EBC je zdrojem
chyb. Prave proto je vhodnejsi mit system soucastka, znacka a pouzdro
mit pekne v jednom.
Pouzdro soucastky je dobre uvadet primo v nazvu soucastky a mit ho take
primo na schematau.

V eaglu nedelam takze nevim jak to tam presne resi.