Betaverze Eagle 5 je dostupna

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Srpen 18 22:12:39 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 18.8.2007 od Simon Cihelník:

> Ano, opravdu uzasna produktivita prace. Zrejme je cadsoft parta
> programatoru, co to ma jako vedlejsak :)

Treba Nemcouri neumeji moc programovat, tak se v tom placaji... nebo
ze by na to jen proste kaslali?

Me treba vadi take to, ze neni oznaceni soucastky oddeleno od varianty
soucastky v knihovne. Napriklad, kdyz si vytvorim v knihovne odpory
pro ruzne vzdalenosti nozicek, tam mi to moc nevadi, protoze odpor ma
oznaceni treba 1K, ktere se tam vzdy dopisuje. Ale kdyz udelam
napriklad diodu 1N4007 s ruznymi roztecemi, tak si musim znacit
napriklad 1N4007-1, 1N4007-2 apod. A ted to resim tak, ze pak tak jako
tak musim prepsat oznaceni diody 1N4007 jako u odporu 1K, protoze
jinak by 1N4007-neco vypadalo blbe... Totez vsechny ostatni soucastky,
kde chci mit vice variant jednoho pouzdra.

To take nezmenili, co?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem