Zaruka na sluchatka KOSS

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Srpen 18 21:21:16 CEST 2007

Dobry den
Tak dozivotni zaruka ;-) to je spravny vyraz, myslel jsem ze to bude do
konce meho zivota, protoze jsem kupoval produkty planet wifi a ty
dozivotni zaruku mely, jake bylo prekvapko, kdyz jsem zjistil ze zaruka
je sice dozivotni , ale pouze v pripade ze se dany produkt stale vyrabi ;-)
a jelikoz slo o wifi tak se jiz dany typ nevyrabel , smula.....tak uvidite.
Ale dozivotni zaruka by mela byt definovana v obchodnich podminkach.
LK