Zaruka na sluchatka KOSS

Petr Stehlik spetrs@gmail.com
Sobota Srpen 18 19:44:18 CEST 2007

Bez problemu uz jsem menil levne i drahe. Jednou pri osobni nastevje to
probehlo: Dobry den, ukazte, dejte to sem, tady mate, dekuji, naschledanou.
cca 30 vterin.
Petr

----- Original Message -----
From: "Karel Minarčík" <karel.minarcik@seznam.cz>
To: "HW LIST" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 18, 2007 11:43 AM
Subject: Zaruka na sluchatka KOSS

Pekny den
chtel bych se Vas zeptat, jak ve skutecnosti funguje dozivotni zaruka na
sluchatka Koss.
Mam stare KTX/PRO, ktere se jiz nevyrabi a byl jsem s nimi velmi
spokojen, snura a nausniky jsem si uz vymenil, titanove menice uz hraji
nic moc, a hlavne jsou praskle plastove dily na vice mistech - polepeno
lepidlem, ale diky polepeni uz nejde prizpusobit velikost hlave. Kdyz to
dam do seervisu, co vse mi uznaji a opravi? Nebo zaplatim  zbytecne 300Kc?

Diky  Karel