Zaruka na sluchatka KOSS

JD jirkonf@seznam.cz
Sobota Srpen 18 13:59:11 CEST 2007

Ptal sem se na zkusenosti se servisem KOSS prednedavnem znamych co Kossy
maji uz delsi dobu a neni v tom problem. Po oprave jsou pry sluchatka
jako nova, vycistene (nebo pokud je treba tak vymenene) menice, kabel,
nausniky, popraskane plasty, proste vsechno co je v neporadku. Jeden ze
znamych dokonce nasel porta pro na nejakem festivalu poslapane a od
bahna, tak je vycistil a poslal do kossu - pry zadny problem (ale to uz
je delsi dobu) a vratili se muj nove sluchatka. Sam mam UR40 a podarilo
se mi zlomit (a nasladne nastesti i slepit) ten plastovy dil co drzi
leve sluchatko - premyslel sem ze to poslu jako reklamacku, ale zase byt
minimalne mesic bez sluchatek se mi moc nechce (na koss jak si clovek
jednou zvykne, tak se pak nerad vraci treba ke spuntum co byly original
u prehravace), takze to poslu az odejde neco, co nepujde opravit doma...
  Jo a jeste pry pokud to posilate na tu dozivotni zaruku (tedy za ty
300) tak neni treba ani zadny doklad, na standardni zaruku (prvni rok
nebo 2) samozrejme ano.

Jak je to s modely, ktere se uz nevyrabi nevim, zkuste si tam zavolat,
ale rekl bych ze kdyz uz nabizeji takovouhle zaruku (my se nad tim
rozplyvame, ale ona je to ve skutecnosti "pouze" moznost dat ty
sluchatka nekam opravit, byt za fixni cenu 300) tak bud ty dily mit
budou, nebo bych cekal ze nabidnou nejaky jiny odpovidajici model jako
nahradu. Kazdopadne dejte vedet jak jste pochodil.

JDrozd