Routermanie (Re: Přehrávání několika hlášek z uC)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Srpen 18 12:48:23 CEST 2007

Aha. Tak to Vas mohu celkem uklidnit. EDIMAX BR-6104KP existuje pokud
vim jen ve dvou verzich desky (rev. A, rev. B), lisicich se pouzitim 2x
8MB SDRAM chipu (rev. A) a nebo 1x 16MB SDRAM (rev. B). Ten rozdil by
ale pro konecneho uzivatele nemel byt vlastne zadny, protoze touhu
zrovna do teto casti sahat nemam. To pripojeni pameti na sbernici je
totiz presne to, za co stoji dat ty penize. Clovek se zbavi toho
nejvetsiho dratovani (navrhovani vlastni desky) a muze jit rovnou k cili
s tim co chce pripojit - zkratka si resi jen tu svou periferii + minimum
uprav te desky routeru, ktere jsou pri kusovce stale jednodussi a
levnejsi, nez to cele navrhovat a koupit po soucastkach.

Uvedeny routrik, podle informaci z webu, puvodne delal SWEEX a az na
jiny plastovy obal by to snad melo byt stale totez i jako EDIMAX. O tom
jak funguji znacky se uz tady psalo snad nekolikrate ;).

Pokud byste chtel mit co nejvetsi jistotu, ze koupite totez co ja (mam
rev. A), svuj kousek jsem koupil na: http://www.alza.cz/ .

No a pokud mate chut zkusit neco jineho, pak je nejlepsi cestou jeste
pred koupi poGooglit ;).

--
Jiri Bezstarosti