OT: Nesmyslné datum u GPS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Srpen 18 00:20:09 CEST 2007

No na 99,999% vysiela aj datum. Myslim, ze to bude chyba v lokalizacii
firmware, lebo den vam zobrazuje OK, skratku mesiaca zle a rok
zmatocne. Skuste si zaznamenat a do PC stiahnut tracklog, pripadne
ulozit nejaky waypoint. Ako bude datum v ulozenom subore... Moj eTrex
Venture Cx uklada tracklogy a waypointy do .gpx formatu, co je ciste
XML. Datum a cas je tam ciselne (cas navyse v UTC). Podla mna to tam
budete mat OK, len pri lokalizacii pre ucely zobrazenia na displayi
"udelali soudruzi z garminu nekde chybu" :-) Inac na to mojom svieti na
displayi spravne 18-SRP-07 (uz je po polnoci). Priklad z
predvcerajsieho logu:

<trkpt lat="49.211142" lon="18.712817">
 <ele>388.338</ele>
 <time>2007-08-16T12:49:11Z</time>

Nie je dostupna vyssia verzia firmware? (ja som uz flashoval :-)

miro

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!   http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7