Reference

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Srpen 17 17:51:14 CEST 2007

 17.8.2007, 17:39:34

Eh, tedy, to inverzni zapojeni se dost doporucovalo ve starsi
literature (nebot byly doby kdy jakykoliv FET byl znacne exotickou
soucastkou). Melo to mit mensi a stabilnejsi ubytek v sepnutem stavu,
ale velmi male proudove zesileni, typ. < 1.

Ja to chtel pouzit jen jednou, v NF predzesilovaci na uzemnovani
neaktivnich vstupu, ale mereni ukazalo ze v mem pripade dosahuje
klasicke zapojeni vetsi utlum. Konkretni hodnoty si ale uz nepamatuji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz