Snímač ( indikátor) výšky hladiny vody - vodivostní

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Srpen 17 17:19:56 CEST 2007

Popisu reseni, ktere pouzivam a ktere mi pracuje i s beznou destilkou z
drogerie.

Principialne je to tak, ze z MCU vede pres velky odpor a kodan
stridavina zhruba 10kHz (generuji ji jako urovne na vystupnim pinu MCU)
do elektrody a pak pres kodan do komparatoru s odpory definovanou urovni
na stred. Druhy vyvod komparatoru jemne dostavuji 25 otackovym trimrem
na napeti blizko tomu stredu. Protoze mam v MCU prehled o tom, ze jsem
nahodil a shodil uroven, mohu cist take zda se opakuje na tom vstupu
kterym tim MCU snimam vystup z komparatoru a pokud najdu shodu alespon
75%, elektrody nejsou spojeny vodou, protoze ta druha elektroda je
pripojena na zem.

Myslel jsem, ze tohle reseni nebude nic moc, ze to bude snadno
zarusitelne, bude potrebovat moc velkou vodivost te hlidane kapaliny a
vubec ze to nebude zadny zazrak, ale kupodivu to uz roky funguje k
naproste spokojenosti.

--
Jiri Bezstarosti