Přehrávání několika hlášek z uC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Srpen 17 16:29:09 CEST 2007

Kdyz se ptate takhle, tak idealne CODECem s cache pameti a to muze
znamenat pripojeni MCU, ktery bude cachovat a pak teprve tu DACku ;).
Ani tak to neni nic hrozneho, protoze ten MCU, ktery mi udela rovnou
budic pro DACku z odporu a taky cache pamet, na nejakych par vzorku a
jejich pravidelne vyhazovani ven, vyjde okolo 50Kc, coz je zdrazeni
oproti budici ve stylu treba 74HC541 pomerne zanedbatelne (rekneme
rozdil klidne i tech 50Kc).

Ovsem rekneme si, ze kdyz ozelime nejaky ten drobny rozhoz vzorku, slo
by to i rovnou DACkou - asi tak jako kdyz se Vam sekne pri prehravani
videa PC, kdyz zacne kvuli spusteni tuny aplikaci a zaneprazdneni OS
(protoze draha PC si kupujeme predevsim proto, abychom na nich mohli
parit poradne rozsahly OS), nestihat i pres to vsechno, co k tomu v sobe
ma ;).

--
Jiri Bezstarosti