Snímač ( indikátor) výšky hladiny vody - vodivostní

Alesu alesu@seznam.cz
Pátek Srpen 17 15:49:34 CEST 2007

Dobrý den,

Poraďte prosím, kde bych nalezl nějaké inspirační co možná jednoduché
zapojení senzoru hladiny vody pracující na vodivostním principu. Jedná se o
dvě nerezové sondy umístěné v nerezové nádobě.
Podmínkou je aby napájení sond mělo střídavou polarizaci a byl použit co
nejmenší proud aby nedocházelo k velkému opotřebovávání elektrod (sond).

Kdysi jsem takové zapojení viděl na hlídání hladiny lázní ve Fotolabu,
dokonce jsem jej i "léčil", ale je to tak dávno, že to již zcela překryly
jiné historické vrstvy.
Vzpomínám si jen, že byly použity cca 3 CMOS obvody na malé destičce PS. To
je zhruba vše co o tom dnes vím.

Budu vděčný za každou info, nejlépe odkaz na nějakou knihovnu shemat, jsem
totiž již poněkud lenivější a nechce se mě bádat nad již zcela bezpečně
vykoumanou věcí.

Díky a zdravím

Alesu