Reference

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Srpen 17 15:32:45 CEST 2007

Presnost nemusi byt velka, spis to povesim na stabilizator.
S temi mosfet to bude asi nejjednodussi. Jestli se dobre divam tam maji kolem 10nA v zavrenem stavu. Jen se jich trochu bojim kvuli staticke elektriny.
Michal
  ----- Original Message -----
  From: Jiri Bezstarosti
  To: HW-news
  Sent: Friday, August 17, 2007 3:12 PM
  Subject: Re: Reference

  Kdyz ma jen dve napeti, staci prepinat delic pomoci prizemnovani jednoho
  odporu pomoci maleho FETu, treba BS170. Takove FETy mivaji v sepnutem
  stavu do 10R, takze se nijak neuplatni na napeti reference, zvlaste
  pokud je delic z vyrazne vetsich odporu.

  Pokud to nema byt buhvi jak presne a "teplotne nerozhoditelne",
  predstavoval bych si reseni TL431, BS170 (nebo podobny) a par odporu.
  Delic u TL431 by pak mel k zemi dva odpory a jeden z nich by se do te
  zeme pripinal pres ten FET. Bylo by to male, silene levne, ale neda se
  od toho cekat zazraky predevsim s ohledem na teplotni stabilitu, ovsem
  stale je to dobre reseni s ohledem na nezavislost na presnosti
  napajeciho napeti (kdyby se reference odvodila z napajeciho napeti, coz
  uz ani poradne neni reference).

  Ovsem kdyz nevime co se chce, muzeme si vymyslet reseni do aleluja ;))).

  --
  Jiri Bezstarosti