zkusenosti - kombinace pda-gsm-gps

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Srpen 17 14:47:27 CEST 2007

tak jsem to prave dostal. na prvni pohled supr vecicka, jeste jsem se
nedival co je na cd. 640x480 je na rozdil od 320x240 _velmi_ znat. co se
tyce rychlosti tak je prijatelna (tzn snesl bych i vetsi nicmene dostacuje).
co jsem ale zatim nevyresil ze to, ze jsem levak. levaci jsou diskriminovani
vsude. stylus je umisten na prave strane a vytahuje se ze spodu coz je pro
levaky docela blbe. Navic jsem zatim nenasel, jestli se da ve windows mobile
prehodit scrollbar z prave strany na levou. to by uplne brutalne usnadnilo
levakum zivot :) dalsi vec na kterou jsem zatim nedosel je
pocesteni/anglicteni. dostal jsem fr verzi a kdyz zmenim jazyk, tak mi to
rekne ze pro globalni zmenu je nutny restart. kdyz restartuju, nezmeni se
nic krome toho ze kalendar mi to ukazuje cesky. zvuk telefonu je dobry. co
me trochu zarazi je to pouzdro ktere k tomu je. jedna se o pouzdro typu
penezenka, takze o nejakem zaveseni na opasek nemuze byt ani rec. pri
telefonovani to vadi a pusobi neprirozene, coz logicky vede k tomu ze se
pristroj musi z pouzdra pri telefonovani vytahovat. pouzdro ovsem na rychle
vytahovani pristroje neni delane takze je v tom asi nejaky jiny figl.

toliko co jsem zatim zkousel. cena 850chf, coz priblizne odpovida tomu za co
se to da koupit v cr.