Re: Podezřele laciná GPS

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pátek Srpen 17 10:47:55 CEST 2007

Svoj nazor na Legenda som uz pisal. Na turistiku pri tej cene stale
slusne pouzitelny pristroj.

Teraz k tomu nudzovemu pouzitiu v aute:
GPS pripojit k notebooku len ako zdroj polohy. Nainstalovat nRoute
http://www.garmin.sk/download/task,cat_view/gid,97/ a mapy od Garmina.
Ziskate tak plnohodnotnu navigaciu a velky displej na sedadle
spolujazdca. Na nudzove pouzitie par krat do roka mi to staci. Hlavne,
ked potrebujem najst nejaku konkretnu adresu v meste.

Dalsou vyhodou je, ze sa takto daju pouzit mapy, ktore boli kupene a
registrovane k inemu pristroju. Namiesto 25-miestneho odomykacieho
kodu zadate carovne slovicko "DEMO" a mapa na PC funguje v plnom
detaile.

Zdoraznujem, ze toto povazujem za dalsie nudzove vyuzitie pristroja.
Ja takto obcas pouzijem svoju Vistu, ktoru mam na lietanie, pripadne
turistiku.

IK