Presto a Attiny12

Čtvrtek Srpen 16 19:37:48 CEST 2007

Hezký večer,

    ano UP varuje před tím, když se nastaví SPIEN špatně. To je
nastavené správně. Ještě zkusím ten externí oscilátor, až to půjde. Do
mrtvolek snad nebude muset, i když paralelní programovadlo nemám (o to
větší důvod jej splašit). Presto neumí 12V programování, nemá odkud jej
vzít.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186