OT: Recon v Brně

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Čtvrtek Srpen 16 18:39:19 CEST 2007

Zdravim, tak zde je slibovany prispevek. Telefon tam nepisi, ale je tam
navad jak je najit :).

Jak Nas najdete:
od hlavniho nadrazi smer Pisarky (tramvaj c. 1,2), asi po 200m ze
zastavky hybesova se ulice toci doleva, asi po 55ti metrech zabocite
doprava do dvora, po 15ti metrech zahnete opet doprava, po dalsich 55ti
metrech (po leve strave mate budovu s autoservisem CITEN) jsou vlevo
modre dvere, za nimi projdete po schodech do 1 patra.
Otevreno Po-CT 10-16 Patek 10-14.

to je vse
Pavel Prochazka.zde.cz