Presto a Attiny12

Čtvrtek Srpen 16 17:31:53 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    tak jsem si chtěla něco nahrát do Attinky12 a díky "inteligenci"
Presta se to poněkud nepovedlo. Nastavila jsem interní oscilátor,
zapnutý reset a povolené sériové programování. Po zahájení programování
jsem jen viděla jak se volba "IntRC+64" změnila na "ExtXT 1kKc" a od té
doby programátor na Attinku nevidí. Docela i chápu proč.

    Pomůže připojení krystalu na změnu nastavení procesoru? Nezkoušela
jsem to, protože nechci procesor odeslat do věčných lovišť. Proto se
nejprve ptám. Případně jak tomu inteligentovy UP říci, že když nastavím
"IntRC" tak to tak také má nechat?

    Děkuji za odpovědi.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186