P?ehr?v?n? n?kolika hl??ek z uC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Srpen 16 15:31:17 CEST 2007

Ono hlavne zalezi na ucelu.

Zatim mi vzdycky stacilo maximalne 50 sekund, takze duvod ke kompresi
jsem pro ucely hlaseni neceho nemel (ale nikdy nerikej nikdy, ze). Pro
prenos reci ovsem ano, ale tam by mi 1:4 taky nepomohlo ;). Mozna se
bude nekdo divit, ze i tak malo muze stacit, ale verte mi, ze i mluvici
panenka, ktera rikala pres 20 neutralnich frazi, s timhle slusne
vystacila (ze nedosla dale nez k prototypu, to je vec jina).

Ono si take staci uvedomit, ze 8MB seriove FLASH dnes stoji kolem 200Kc,
1MB pod 60Kc (treba i v GME pamet 45DB081 uz od 59Kc, cena podle
pouzdra). Pri 8bit a 22kHz vzorkovani jsme s tou megovkou zhruba na tech
50ti sekundach. No a pokud se to za tu cenu do zarizeni nevyplati, pak
uz je otazka, zda se vubec vyplati, aby to zarizeni mluvilo a nebo vubec
vzniklo ;).

--
Jiri Bezstarosti