Přehrávání několika hlášek z uC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Srpen 16 13:59:29 CEST 2007

Bezne se pro takove zpusoby komprese reci pouziva samplovani na 8kHz pri
rozliseni 16b (nerikam ze tomu tak musi byt vzdy), coz se povazuje za
dostatecne pro jeho rozbor v ramci reci. Z toho se vytvori ramce o delce
okolo 20ms a ty se popisi parametry a ne prubehem toho vstupniho
signalu, jak byl puvodne. Tim dojde ke znacne kompresi a pri jen
prehravani nas tahle cast ani nemusi moc zajimat. Dulezite je, ze pri
prehravani potrebujeme tu druhou cast, ktera prevede ty parametry zase
zpet na prubeh napeti (zvuku). PC s tim moc prace mit nebude, ale kdyz
to zacnete cpat do neceho mensiho (jako je MCU), zacne byt ouvej velice
rychle ;).

--
Jiri Bezstarosti