Re: Kyocera FS-1118MFP, pauza ve volaném čísle

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Čtvrtek Srpen 16 10:53:47 CEST 2007

Manuál mám český a na straně 35 je jak tu potvoru vypnout a zapnout
(potřebná informace viz. níže). O telefonování není v celém manuálu ni
zmíňka. Nicméně jsme osaháváním přišli na to že jde zadat sipkou doprava
(možná i jak tvrdíš sipkou dolů) , tak aby byl posunutý text o jedno místo.
Symbol čárky je pod nulou (předpokládal jsem pauzu zde), pokud tuto klávesu
podržím cca 3sek. tak systém napíše že došlo k chybě a je třeba zařízení
vypnout(nepochopitelné). Telekomunikace dělám 20let ale tohle jsem ještě
neviděl. Ale díky za radu.

Zapletal Martin