Podez?ele lacin? GPS

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 16 09:51:58 CEST 2007

>Mozem sa opytat? Toto mate z vlastnej skusenosti? A co myslite pod
>pojmom vnutri?

Presne tak - http://www.mountfield.cz/satelitni-navigace-za-par-korun/
nebyl to presne tenhle model ale podobny a navic s barometrickym
vyskomerem.
Kolega to mel  s sebou v "andule" na vyhlidkovem leru, ze si potom
prohledneme, kudy ze jsme to leteli.
A po celou dobu to hledalo druzice.Treba to chvili "jelo" ale pak zas
nic... Asi ten laminat nebo mozna nejaky kov a vystuhy neni to prave
orechove.
To same v aute na sedacce, spolujezdec v ruce.... V otevrene krajine OK
jinak nepravidelne vypadky a nedej boze projizdet nejakou ulici s
vyssimi domy ( zastavba), nebo zastavit nekde u baraku.
A to nemluvim o provozu v lese. Nepopiram , ze na prochazce v krajine to
ukazovalo stale ( i v batohu to logovalo prakticky bez vypadku)
SiRf star III ( MIO ) jel naprosto  bez problemu i na zadni sedacceauta
prakticky bez vyhledu na oblohu stale vidi minimalne 6 druzic a nevadi
ani prujezd kratsiho tunelu - proste se hned tak "neztrati"
Kdyz jsme na Legendu videli nekdy 9 druzic najednou, byl to svatek :-)
Na tom MIU je to normalni stav..... :-)
To jsou moje " overene zkusenosti"