Podezřele laciná GPS

Středa Srpen 15 18:25:16 CEST 2007

Hezký večer,

    to je svatá pravda že tam mají něco lepšího. Ale když nevědí kam
letět, je jim to prdlajs platné. Takže jsem musela najít na webu
souřadnice a pak tam sedli a bylo to dobře. Příští rok tam prostě dojdu
a řeknu jim souřadnice i bez internetu. Nebo si to budu muset zapamatovat.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186