[OT] flame linux vs wokna (doporucte viewer na velky subor)

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Srpen 15 16:18:33 CEST 2007

Ja myslim , ze to je to same jako hadat jestli je lepsi jestli fortran, c,
c++,delphi , asm, anevimco jak to tady cas od casu probehne . Proste pro
kazde pouziti je lepsi neco jinyho . Pro firmy je nejdulezitejsi
produktivita prace a je jedno jestli je to na linuxu nebo na win . Pokud mam
firmu na profi praci se zvukem rozhodne nemuzu jit do linuxu kde budu
adekvatni nahrady hledat a rozjizdet pul roku a nakonec stejne zjistim ze
vetsina z toho jsou nedodelky a radsi si koupim neco opravdu profi . Pokud
jsem nadsenec , student a chci si hrat proc ne linux to je idealni dozvedet
se neco navic . Pokud si chci hrat hry(myslim soudobe hry ) tak si proste
windows poridit musim . Ono ostatne ani to OpenGL uz davno neni co byvalo a
DirectX je o kus dal . To je proste fakt . Ale o tom tu muzem diskutovat
porad dokola a bude to tu jako kazda diskuze pod clankem na rootu :)

s pozdravem

snehulak