Dálkové ovládání

Středa Srpen 15 16:01:58 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    polní telefon je sice moc hezká věc, a jak znám naše děcka určitě by
přišla jak jej využít i jinak, ale když máte děcka neslyšící, tak to
zrovna neocení.

    Jinak v noci chodí po tmě také, ale podle špagátu (či spíše
horolezeckého lana). Ten nápad se svíčkou se mi líbí, možná příští rok
se tak projdou ;-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186