[OT] flame linux vs wokna (doporucte viewer na velky subor)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Srpen 15 15:04:09 CEST 2007

15.8.07, Jaroslav Lukesh <lukesh@seznam.cz>:
> Nejsu zarputilý linuxák, naopak windowsy jakákoli servisní IT firma vnímá
> velmi pozitivně jako snadný zdroj příjmů od zoufalých zákazníků kteří jsou
> rádi že se vůbec naučili dělat s woknama. Bohužel jsou programy, co pod
> linuxem nefungují jak mají ani v HW emulátorech.

Mno, já mám vesměs pozitivní zkušenosti s Woknama a negativní s
Linuxem - vždycky když jsem ho nainstaloval, tak jsem se pokorně
vrátil k woknům. Ale už jsem ho dlouho nezkoušel ;)

> Dal jsem linux už více lidem, kteří měli doma počítač s woknama (protože si
> ho pořídili na počítání králíků - viz slunce, seno...)

Tam ale nebyly wokna a nejspíš ani DOS. Co si tak pamatuju, byl to
snad nějakej Commodore nebo co. Ale asi ne PC.

> a nějak se jim to
> rozvrtalo. Používají ho dodnes, obšas ztratí papírek s heslem tak se ozvou.
> DOkonce i jednomu urputnému gamesníkovi co měl doma štos her objemově zvící
> velkého toweru co měl pod stolem. Když viděl jak vypadá a co na ploše vyvádí
> poslední Mandriva (3D desktop), tak ji okamžitě chtěl. No, má ji tam už od
> jara (sotva co vyšla jarní edice), rodiče celí šťastní že už hry tolik
> nehraje a učí se.

Včera jsem si chtěl nainstalovat Linux na pokusný PC (Celeron 600),
Madriva i Ubuntu se při instalaci kously, tak jsem stáh alternativní
instalační CD Ubuntu, dneska snad zkusim znova. Teda abych se přiznal,
předtím tam byly jen W98, jesi by tam šly WXP, to vyzkoušený nemám,
ale docela bych si na to vsadil ;)

BTW, 3D desktop snad jde nainstalovat i ve Woknech, ne?

P.K.