doporucte viewer na velky subor

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Srpen 15 14:50:50 CEST 2007

ee jsem pochopil, ale pod linuxem skutečně existuje program ee (electric
eyes), je to prohlížeč a jednoduchý manipulátor obrázků pro Xy. Takže to ee
byla pěkná nahrávka na smeč :-D

Nejsu zarputilý linuxák, naopak windowsy jakákoli servisní IT firma vnímá
velmi pozitivně jako snadný zdroj příjmů od zoufalých zákazníků kteří jsou
rádi že se vůbec naučili dělat s woknama. Bohužel jsou programy, co pod
linuxem nefungují jak mají ani v HW emulátorech.

Dal jsem linux už více lidem, kteří měli doma počítač s woknama (protože si
ho pořídili na počítání králíků - viz slunce, seno...) a nějak se jim to
rozvrtalo. Používají ho dodnes, obšas ztratí papírek s heslem tak se ozvou.
DOkonce i jednomu urputnému gamesníkovi co měl doma štos her objemově zvící
velkého toweru co měl pod stolem. Když viděl jak vypadá a co na ploše vyvádí
poslední Mandriva (3D desktop), tak ji okamžitě chtěl. No, má ji tam už od
jara (sotva co vyšla jarní edice), rodiče celí šťastní že už hry tolik
nehraje a učí se.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, August 15, 2007 2:30 PM
Subject: Re: doporucte viewer na velky subor

Mno, ja viem ze predstava zarputileho linuxaka o pohodlnosti prace je na
hony vzdialena este aj od DOSistu, ale toto je predsalen pod mojou
najnizsou hranicou pouzitelnosti.

Viete, to bezhlave nastojenie na akejsi spratanskej jednoduchosti sa v
urcitom bode stava kontraproduktivnym. Proste, vsetkeho s mierou.

wek

PS. Teraz prezradim svoju nevedomost: prosim povedzte, ci ste pochopili
moj vtip s ee a to s tym prezeranim obrazkov bol kontravtip; alebo
naozaj existuje nejaky program s takymto nazvom...