wifi sit

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Srpen 15 11:43:59 CEST 2007

pouzij gateway,do wan dej kabel od isp a hlavne kukni do ap jestli je zaple
radio,dak jestli mas nastaveny viditelny ssid a jestli nemas nastaveny
nejaky zabezpeceni.Nejlepe vyresetovat do tovarniho a pak nastavovat jak
potrebujes.

Quasimodo
ICQ:104722051
www.obchodpc.cz
lidicky pls shanim tento filma a dam za nej prakticky cokoliv;)
http://www.studna.net/reviews/116/

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Wednesday, August 15, 2007 11:22 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: wifi sit

Dobry den,

mam nasledujici problem s domaci siti:

od ISP mam podsit a rozsah IP pro domaci PC 10.17.1.2 - 10.17.1.5,
10.17.1.1 je brana. Dale mam definovan DNS.

Potrebuji do domaci site pripojit wifi AP, abych mohl s notebookem na
terasu. Vali se mi tady Compex WP11B+, ale uz si tady s tim hraju cele
dopoledne a ani network strumbler AP nevidi. Do konfigurace pres webove
rozhrani se dostanu, ale nedari se to nastavit abych vubec to AP videl.
V jakem rezimu pouzit ten compex? AP bridge nebo Gateway? Do WAN musim dat
nejakou z IP domaci podsite, je to mozne? Je mi jasne, ze kdybych vyuzil
neco ze soucasne nabidky trhu, bude to mnohem jednodussi, ale ten compex
tady zahali.

Diky za navrhy,

s pozdravem Jan Puhony