wifi sit

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Středa Srpen 15 11:21:45 CEST 2007

Dobry den,

mam nasledujici problem s domaci siti:

od ISP mam podsit a rozsah IP pro domaci PC 10.17.1.2 - 10.17.1.5,
10.17.1.1 je brana. Dale mam definovan DNS.

Potrebuji do domaci site pripojit wifi AP, abych mohl s notebookem na
terasu. Vali se mi tady Compex WP11B+, ale uz si tady s tim hraju cele
dopoledne a ani network strumbler AP nevidi. Do konfigurace pres webove
rozhrani se dostanu, ale nedari se to nastavit abych vubec to AP videl.
V jakem rezimu pouzit ten compex? AP bridge nebo Gateway? Do WAN musim
dat nejakou z IP domaci podsite, je to mozne? Je mi jasne, ze kdybych
vyuzil neco ze soucasne nabidky trhu, bude to mnohem jednodussi, ale ten
compex tady zahali.

Diky za navrhy,

s pozdravem Jan Puhony