Re: Podezřele laciná GPS

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Srpen 15 08:31:00 CEST 2007

jk> Taktez v lese je to nepouzitelne. To SirfStarIII je jiny kafe, hraje i v
jk> mistnosti s vyhledem na oblohu ( okno)
jk> Myslim, ze v dnesni dobe tohle kupovat je  jako jit si koupit do
jk> autosalonu novou Škodu 120

Záleží na tom co od ní očekáváte. S Legendem jsem začínal a stále ho
považuji za kvalitní GPS, s výborným poměrem cena/výkon.
Je to nejlevnější mapová GPS a rozdíl mapa/nemapa je podstatnější než
SIRF III/Garmin.

jk> Jinak PDA s GPS jsem viděl nedavno v nějaké slevě v Carefouru do 5000
jk> kc. Nevyplati se ty 2kkc priplatit?
jk> Ziskam tim zarizeni s mnohem vetsimi moznostmi. Mapy se daj "vyresit"  a
jk> hlavne jak tu nekdo uvedl pouzit treba svoje oscanovane a skalibrovane.

Ale ztratíte podstanou vlastnost, celkovou odolnost. Pro vážné outdoorové
použití jsou PDA nevhodné.

Tomáš