Podezřele laciná GPS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Srpen 15 01:05:40 CEST 2007

Za tu cenu zrada nie je!

Preco je lacna:
1) je to mapovy navigator ale s malou pamatou (napr. Topo mapa Sk ma
24MB. stara.. nova asi 2x viac. Neviem, ale ma to rozsiritelnost o SD
kartu?

2) je ciernbiely. farenby je omnoho vyrecnejsi

Mam Garmin Venture Cx + bike kit + 256MB SD kartu. To bolo v cene asi
5x takej, ako pises. Ale rozhodoval som sa nejaky cas...

- islo mi o log trasy na kartu
- islo mi o "neobmedzenu" mapu

Garmin chipset urcite nie je zly. hej, v autach s atermickymi sklami je
prijem podstatne slabsi (vyskusane). no na druhej strane, ak to
planujes na bicykli, alebo na peso, nemas co vahat. SIRF III vyrobi
take tracklogy, ze budes prekvapena v pripade, ked zajdes pod strechu,
do budovy, atd...
miro