OT: hromadna editace obrazku

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Srpen 14 21:28:49 CEST 2007

At 21:16 14.8.2007, Va_Sm wrote:
>Zdravim a predem se omlouvam tza OT,
>mam nekolik mnoho (1000) jpg obrázkù a u kazdeho z nich je potreba
>zmensit jeho rozliseni. "Klasicky" pristup zmensovani kazdeho obrazku ve
>photoshopu je proto bohuzel nemozny. Neznate tdy nekdo zpusob, trik nebo
>soft, ktery by takovouto hromadnou editaci zvladl???

A kdo umi cist a psat, tak to muze udelat 'davkove' pres ImageMagick (a asi
tak 300 dalsich switchu si nastudovat pro strejcka prihodu).

Nesnazim se flamovat, ten Irfan je mozna pro 'bezneho uzivatele' schudnejsi
cesta, jen mi prijde, ze opravdu "davkove" se pracuje jen z cmdline... ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.