Re: Podezřele laciná GPS

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Srpen 14 21:13:43 CEST 2007

Mozna by se i vyplatilo si ty 2000 priplatit, ale v dobe, kdy jsem hledal
vyhovujici reseni (i tady na konferenci) to dva tisice nebyly, nemluve o
tom, ze jsem byl jednak v mirne financi a ve vetsi casove tisni. No a jestli
se to da nebo neda vozit v aute za sklem uz mam v praxi vyzkousene, tedy
spekulace na toto tema lze odlozit.

Hledal jsem reseni, ktere pouziju, naklikam trasu  a muzu vyjet. Ne takove,
kde budu ctrnact dnu experimentovat, hledat nejake mapy, dokupovat SW (to
pak uz nejsou "jen" dva tisice) atd. Jak rikam - pro me ucely je to
vyhovujici. Nikoli idealni a bezchybne, ale vyhovujici a splnujici to, co
jsem potreboval (a stale potrebuji, vozi se mi v aute dodnes).

Pavel Kutina

P.S.: A uznavam, ze Garmin Legend za okny meho Land Rover Discovery muze na
nekoho pusobit usmevne a jako Mercedes s koly ze Skody 120, ale ja se holt s
nicim moc ne*eru, takze je mi to celkem ukradene :)

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 14, 2007 8:58 PM
Subject: Re: Podezřele laciná GPS

Teda nechapu, jak se tohle da v aute pouzivat. Krom toho, ze to ma
mizerny displej to ma totiz spatnou citlivost. Za sklem nekterejch aut
je OUT.
Taktez v lese je to nepouzitelne. To SirfStarIII je jiny kafe, hraje i v
mistnosti s vyhledem na oblohu ( okno)
Myslim, ze v dnesni dobe tohle kupovat je  jako jit si koupit do
autosalonu novou Škodu 120

Jinak PDA s GPS jsem viděl nedavno v nějaké slevě v Carefouru do 5000
kc. Nevyplati se ty 2kkc priplatit?
Ziskam tim zarizeni s mnohem vetsimi moznostmi. Mapy se daj "vyresit"  a
hlavne jak tu nekdo uvedl pouzit treba svoje oscanovane a skalibrovane.

Jinak se zeptam kolegy v praci, myslim, ze ten "Mountfígl" má i s
držákem na kolo a chtěl za to 1200 kč.