Podezřele laciná GPS

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Srpen 14 20:58:45 CEST 2007

Teda nechapu, jak se tohle da v aute pouzivat. Krom toho, ze to ma
mizerny displej to ma totiz spatnou citlivost. Za sklem nekterejch aut
je OUT.
Taktez v lese je to nepouzitelne. To SirfStarIII je jiny kafe, hraje i v
mistnosti s vyhledem na oblohu ( okno)
Myslim, ze v dnesni dobe tohle kupovat je  jako jit si koupit do
autosalonu novou Škodu 120

Jinak PDA s GPS jsem viděl nedavno v nějaké slevě v Carefouru do 5000
kc. Nevyplati se ty 2kkc priplatit?
Ziskam tim zarizeni s mnohem vetsimi moznostmi. Mapy se daj "vyresit"  a
hlavne jak tu nekdo uvedl pouzit treba svoje oscanovane a skalibrovane.

Jinak se zeptam kolegy v praci, myslim, ze ten "Mountfígl" má i s
držákem na kolo a chtěl za to 1200 kč.