Re: Podezřele laciná GPS

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Srpen 14 20:01:01 CEST 2007

Jeste bych k tomu doplnil "drobnost" - Legend je malicko tupejsi k signalu,
tedy mene citlivy, nez soucasne moduly se SirfIII. Nestava se mi casto, ze
by se ztracel, ale kdyz vede silnice aleji, ktera dela "strop", tak pod
stromy tu a tam neslysi. Nevidim to jako kriticke, predpokladam, ze pro pesi
a cyklovylety je to dobre, v aute pomerne hluboko za prednim sklem se to
obcas stane, ale jeste nikdy me nenechal ve stychu (tedy z tohoto duvodu,
ale treba takovy kruhovy objezd ho zmate prakticky pokazde dokonale :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 14, 2007 6:18 PM
Subject: Re: Podezřele laciná GPS

Hezký večer,

    moje představy totiž také splňuje a chci se tam pro ni stavit. Jen
jsem hledala nějakou zradu. Vždycky hledám nějakou zradu a pak jsem mile
překvapená :-)

    Ta malá paměť je docela škoda, ale na druhou stranu když jedu do
Jeseníků, tak tam nepotřebuju mít jižní Čechy a opačně. Takže to bych
neřešila. Pomalý procesor vím že je, ale není to taková hrůza, mně to
vyhovuje. Displej se mi moc líbí, je krásně čitelný a vzhledem k
předpokládanému použití většinou v lese mi nevadí že v autě se na to
špatně kouká (stejně nemám řidičák).

    Moc díky za dobré informace :-)

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186