Podezřele laciná GPS

Úterý Srpen 14 18:18:41 CEST 2007

Hezký večer,

    moje představy totiž také splňuje a chci se tam pro ni stavit. Jen
jsem hledala nějakou zradu. Vždycky hledám nějakou zradu a pak jsem mile
překvapená :-)

    Ta malá paměť je docela škoda, ale na druhou stranu když jedu do
Jeseníků, tak tam nepotřebuju mít jižní Čechy a opačně. Takže to bych
neřešila. Pomalý procesor vím že je, ale není to taková hrůza, mně to
vyhovuje. Displej se mi moc líbí, je krásně čitelný a vzhledem k
předpokládanému použití většinou v lese mi nevadí že v autě se na to
špatně kouká (stejně nemám řidičák).

    Moc díky za dobré informace :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186