Re: Podezřele laciná GPS

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Srpen 14 18:10:23 CEST 2007

Zrada se nekona, pokud clovek cte manualy a specifikace :) Mam ji prave z
tehle akce a MOJE predstavy splnuje, mam jen par drobnych vyhrad:

- ma malo pameti, takze mapy Topo 50 (dodavane v teto akci) se do toho
najednou vsechny nevejdou, je zapotrebi zhruba dopredu planovat.

- ma pomerne pomaly procesor, takze prochazeni mapy na GPS neni prave
plynule

- disponuje pouze seriovym portem, ale spokoji se i s nejlacinejsim USB-COM
prevodnikem (to tak nejak vyplyva i z protokolu). Diky rychlosti RS232 je
upload map do GPS docela zdlouhave (cca 20 minut tech 8MB).

- neumi routovat, takze trasu si musite pripravit doma na PC a nahrat do GPS
(SW v PC routuje celkem slusne). Kdyz budete chtit v GPS vyhledat trasu z
bodu A do bodu B, povede vas vzdusnou carou.

- zrcadlove leskly displej s pomerne nedobrym kontrastem, v aute se mi to
obcas leskne, zapnute podsviceni tomu ale vyrazne pomuze, ovsem za cenu
vetsi spotreby (v aute to neresim, napajim ji externe)

Ted mne nejak nenapada nic dalsiho, jako klasicka autonavigace je nevhodna,
jako turisticka GPS s informaci o poloze a jako nahrazka ci doplnek papirove
mapy je OK. Ja ji potrebuju k navigaci "od bodu k bodu", kdy si doma
pripravim trasu, stavajici z cca 70 pevne danych waypointu a GPS mne po ni
vede, to bezne autonavigace neumi (a na PDA s GPS a mapami nejak nezbylo).

Za ty prachy dobra, otazkou je, k cemu a na co ji chcete.

Pavel Kutina