Podezřele laciná GPS

Úterý Srpen 14 17:54:38 CEST 2007

Hezký den,

    chtěla bych znát váš názor na tuhle GPS
http://www.mountfield.cz/satelitni-navigace-za-par-korun/

    Viděla jsem ji v reálu a měla možnost si ji trošku osahat. Vypadá
bytelně a hezky. Navíc je udělaná pro ovládání levou rukou :-) Našla
jsem jen jednu "vadu" na kráse a to je rychlost načítání mapy, ale to
není problém. Jsem zvyklá z mapy.cz a GPRS připojení.

    Moc se mi líbí a tak hledám proč je tak levná, kde je zrada.

    Předem díky za odpovědi.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186