Propojovani vyvodu patic IO na univerzalni desce

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Srpen 14 17:39:18 CEST 2007

Se to oplachne v perchloru (a nebo staci i v denaturaku) a pak s tim na
10 minut do cinovaci lazne. Pak se to strikne fluxem a vysusi
horkovzduskou (at to nelepi) a je to jak ma byt ;).

--
Jiri Bezstarosti