zkusenosti - kombinace pda-gsm-gps

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Úterý Srpen 14 17:28:13 CEST 2007

Jeden typ by byl: LG-KC1, má jen jednu, nejspíš podstatnou nevýhodu,
nepodporuje GSM ;-)))
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: dejfson
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, August 14, 2007 4:57 PM
  Subject: zkusenosti - kombinace pda-gsm-gps

  Zdravim vsechny,
  uz me omrzelo tahat s sebou vzdycky milion elektronickych kramu a tak bych
se rad zeptal zdali mi nekdo muze doporucit vhodneho kandidata (smartphone?)
  na kombinaci pda-gsm-gps. Chci aby to umelo prehravat mp3 (video uzitecne
ale neni podminkou), melo to gps + kompletni mapu zapadni evropy (umelo to
mluvit vyhodou), vyborny diar a standardni gsm.

  excel/word a podobne zalezitosti jsou spise na zavadu. kdyby to melo
dotykovy displej+tuzku to by byla take vyhoda.

  ma nekdo podobne zarizeni ktere by mi mohl doporucit?

  dik
  d.