Odchadzajuce halogenky

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Úterý Srpen 14 15:15:52 CEST 2007

Pred upravou som to niekolkokrat meral len multimerom. Napatie bolo
spravne. Ine merania som nerobil.

Tipoval by som, ze znizenie prudu studenym vlaknom ma na zivotnost
vacsi vplyv, ako celkove znizenie napatia o par percent.
Ak mate chut experimentovat, mozete skusit namiesto mojho udelatka
pouzit antiparalelne diody, ci odpor. Ja to robit nemienim, som rad,
ze mi to takto chodi. :-)

Este pripominam, ze som pouzil doporucovane, udajne kvalitne, ziarovky
Osram. Nejaky podiel na zmene maju mozno aj tie.
IK

g> Mate zmereno napeti na zarovce v ustalenem stavu pred a po aplikaci
g> toho vaseho udelatka ?
g> Dle kratkeho pohledu do datasheetu bych odhadoval rozdil na cca 0.8V,
g> coz uz samo o sobe musi zivotnost zarovek dosti prodlouzit.

g> S pozdravem Pavel
g>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz